Zadavatel:
nadnárodní korporace zabývající se stavbou a provozem telefonních sítí – mobilní operátor.
Hlavní cílová skupina:
zástupci zákazníků společnosti ze segmentu TOP 100 a jejich partnerek/ partnerů
Důvod aplikace incentivního programu:
upevnění loyality nejdůležitějších zákazníků společnosti
Cíl:
před vstupem konkurenčního mobilního operátora na český trh upevnit věrnost svých hlavních zákazníků a předejít možnosti jejich následné fluktuace ve zvýšeně konkurenčním prostředí
Incentivní projekt CK ESO travel:
luxusní skupinový zájezd na Maledivy s následujícím programem:
1. den: setkání účastníků v pražském hotelu, kategorie *****, přivítání jménem zadavatele, welcome drink poskytnutý hosteskami a společný oběd, transfer na letiště Praha – Ruzyně, skupinové odbavení osob a zavazadel, pobyt v předodletové samostatné lounge na letišti, odlet linkou leteckých společností ČSA a Emirates do Male s mezipřistáním v Dubai.
2. den: přílet do Male, transfer prostřednictvím air taxi na ostrov Paradise Island *****
3. – 8. den: pobyt all inclusive (vše v ceně: kvalitní strava v podobě plné penze včetně alkoholických i nealkoholických nápojů, nemotorizované vodní sporty, pronájem sportovního náčiní atd.) plný opalování, koupání, sportování zpříjemněný kurzy potápění a šnorchlování pro zájemce a výlety na okolní ostrovy.
9. den: transfer air taxi na letiště v Male a odlet do Prahy.
Závěr:
prostřednictvím profesionálně organizovaného zájezdu, společně realizovaných aktivit zadavatele a jeho bonitních zákazníků došlo podle hodnocení zadavatele k upevnění pracovních i mimopracovních vazeb a ke zvýšení věrnosti zákazníků. Zadavatel incentivní akce opakuje.